A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin ANIME ☆彡

Av Ichigo & Minto - 27 april 2013 17:56

Kon'nichiwa!

Vi har nu kommit hm från Stockholm...

Vi var på H&M och kollade lite jag köpte ett par tights, strumpbyxor och två toppar.  

Min Anime crush eller mina Anime crushar är

 

Inuyasha och Masaya är mina crushar men jag tror nog att jag gillar Inuyasah bäst...  

Snart ska vi till våra kompisar på gatan så jag hinner inte blogga mer ikväll.

Sayonara alla kawaiis! //Minto 


Av Ichigo & Minto - 26 april 2013 18:38

 Kon'nichiwa!

Idag har jag varit på bibleoteket med Berry san  

Jag lånade en stor stapel med inuyasha ^^
Sen har jag nördat vid datorn med lite skol grejer 

Men idag så fyller min favorit från värlens bästa BIGBANG år!

Daesung  

Han fyller 23 år vilket betyder 24 i Korea (??)

 

Kekekek.......  

Hans höga ton i "Fantastic baby" är den bästa ton som någonsin tagits....

Tryck på play så spelas just den tonen upp  

Heeeeehehehe   <---- Me who försöker sjunga tonen






Sayonara// Ichigo Chan























































































































































































































































































































































































































. Sen har jag nördat vid datorn med lite skol grejer  

Av Ichigo & Minto - 26 april 2013 15:45

Kon'nichiwa!

Det har varit en helt vanlig dag i skolan inget specielt har hänt

Ichigo har bara lånat lite mycke böcker på stora biblioteket av InuYasha  

Men nu ska jag presentera det finaste paret i Anime världen...


Kagome och Inuyasha  

 

Ichigo och Masaya är också ett fint par men men

är man ett (InuYasha freak!) så fastnar man lätt i ett par   

Jag blir jätte sur när Kikyo kommer tillbaka ibland för att Kikyo ska inte få ha Inuyasha för sig själv!

 

Det är inte rätt!  

Men snart ska jag till Stockholm så på lördag kommer den sista

3 days of Anime...

Sayonara alla kawaiis //Minto



Av Ichigo & Minto - 25 april 2013 17:38

För att jag är inte lika kreativ som Ichigo.

Jag orkar inte göra en 10 days of Anime...

Men men jag börjar med:

Vilken Anime figur är du lik (eller önska att du va)  


Jag kallas ju för Minto för att jag enligt Ichigo är lika kaxig som henne men inte bara för det jag gillar Minto bäst också i Tokyo mew mew...

Det är tydligen  många jag liknar Mio från K-on, Kikyo från InuYasha, Kagome från InuYasha

men den jag enligt Ichigo liknar bäst är själva Inuyasha ( Hund halv demonen)  

Även fast jag gillar Kagome bäst men imorgon har jag lovat Ichigo att jag inte ska sura inte bli kaxig och sånna saker.  

Kagome...  

Inuyasha...  

 

Kikyo...Jag har inte ojämn lugg.

Mio...

Och sen Minto såklart!!!  

Sayonara alla kawaiis //Minto   

Av Ichigo & Minto - 23 april 2013 18:54

Day 6


Mest irriterande manga figuren?

Naraku från InuYasha, JAG STÖR MEJ GRYMT PÅ HONOM!

Om det inte vore för honom så skulle kikyo inte dö eller döda Inu Yasha... HMF



Day 7


Det finaste Anime paret?


Ichigo och Aoyama eller Kagome och Inuyasha


 




Ursäkta för dålig uppdatering annars...

Ska bättra mej lite...keke


Av Ichigo & Minto - 21 april 2013 18:57

Kon'nichiwa kawaiis!

Dom manga figuier jag är mest lik är Ichigo (det är därför jag kallas Ichigo!) ,Yui och Ui(från k-on!)


Ichigo är bara min tvilling typ... 

Hon är jätte lik mej! Ett exempel är att jag blir lika lätt sur på Minto (hon på henne i animen och jag på minto) som Ichigo! Det är till och med så att nästan alla i mitt mints "mews" 

är lika deras karaktärer! Sen Ui hon är hjälp samm och som en stora syster till Yiu   (även om Yui är äldst!)

Sen så tar ju Yui över väldigt ofta inuti mej...keke  




Men jag önskar att jag var lik..... KOMMER INTE PÅ NÅGON 

Jag önska jag var lik Ichigo från Tokyo mew mew och Yui från K-on xD

//Ichigo chani


                       

Av Ichigo & Minto - 20 april 2013 09:04

Svår fråga... inte alls  

Jag måste säga Aoyama Masaya från Tokyo mew mew

Sen gillar jag Inuyasha också så klart!

Fast Aoyama är min stora crush 

Han är ju Ichigos Pojkvän.....♥

       

Den sista bilden är från det bästa avsnittet av TMM (Och någon annan anim oxå)

Avsnitt 27! Det är i det avsnittet Ichigo och Aoyama blir ihop  

Sen är den första och den med pandorna från del 1och kyssen från del 52 (den sista)

Att man vet sådant  

Saaaayonara! Snart ska vi till ett köp centrum  

//Ichi ichi go~~

Av Ichigo & Minto - 19 april 2013 18:03

Kon'nichiwa!

Idag var jag hemma från skolan 

Fast jag känner mej mycket friskare nu än på morgonen så vi kanske ska och köpa lite

vår kläder mm.... till mig  


Just nu sitter jag och lyssnar på min just nu favorit låt  

Fast jag lyssnar på den här verisonen:

Den är bättre än den riktiga...

Men  Nu ska jag appropå inget visa ett par jääätte söta bilder

på min favorit sångerska

Stil förebild

Idol

KYARY PAMYU PAMYU  

 

Sayonara // Ichigo san



Ps. Rubriken betyder: Hej jag heter Ichigo och jag gillar Japan   

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  &frac12; av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards