A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin ANIME ☆彡

Av Ichigo & Minto - 28 mars 2013 15:52

Bara älskar den här songen  

Den bästa anime sången ever! Det är desutom den sång som jag helst lyssnar på när jag är nere...

Jag blir så glad av den!

//Ichi Ichi Go!


Av Ichigo & Minto - 27 mars 2013 19:22

 

Kon'nichiwa!!!

Jg har varit med Ichigo idag...

Vi har inte gjort så mycke idag vi hade glosor i skolan....

Och jag fick alla rätt  

det ända jag kan säga om Ichigo är att hon är en kulmpig katt på hal is...

Imorgon ska jag åka till Tärnaby efter skolan

men det värsta är att det inte finns någon internet där  

Jag har typ packat klart så jag fick en glass  

Typisk Yui: ICE CREAM UI ICE CREAM!!!! FRån k-on.

Sayonara kawaiis!!! // A la kawaii te anti Minto.  

Av Ichigo & Minto - 27 mars 2013 16:33

   

Kon'nichiwa!

Sitter och lyssnar på Pinky Jones på kawaiiradio!

Sen kollar jag och Mint på peruker!

Och varje gång våran hajpning eller rampljus annons kommer upp säger hon: Där är vi!

  

Vi har hittat ett par peruker och Cosplas som vi gillar!

 Sailor Moon Usagi Tsukino / Sailor Moon cosplay dräkt svart butler hona ver. ciel phantomhive cosplay kostym saga lucy heartfilia cosplay peruk Naruto Shippuden Hinata Hyuga cosplay dräkt K-ON! Tsumugi Kotobuki Cosplay Peruk Haruhi Suzumiya High School Girls 'Autumn Uniform Cosplay Kostym Elfen Lied Lucy Cosplay Kostym

//Ichi Ichi Go~~



Av Ichigo & Minto - 15 mars 2013 14:57

Skit! Jag vet inte vad jag ska skriva  

Idag är det fredag!!

Det är bra. För jag vill ha ledigt!


Sen har jag gått och blivit förälskad i ett par byxor tack vare Ritsu i K-on!

Kolla på den här bilden:

(Ingnorera att hon inte har sånna byxor på bildensom jag snart visar men jag hitta inte den som hon har sådanna på!)

Sen dom här byxorna:

Hängselshorts

I want I want....♥

Av Ichigo & Minto - 11 mars 2013 17:11

Nu har vi gjort berry i chibi också!

Del 4 alltså!

   

Av Ichigo & Minto - 10 mars 2013 10:47

Dags för mer chibis??

J har gjort Masaya (Ichigos pojkvän(inte min utan Ichigo ichigo))

Först när han är vanlig sen som blue knight sen deep blue!

Ni sett animen vet nog att det är samma person!

     

Av Ichigo & Minto - 9 mars 2013 17:57

Jag fortsatte med det Minto gjort: Mew mew chibis!

Här är del 2 med purin och lettecue fövanlande och alierna kisshu och taruto (orkade inte göra pai,kanske kommer i del 3!)

       

Gemför gjärna med riktiga manga figurerna!

Del tre kanske kommer med pai,aouyama och rio och akasaka!

/Ichigo!


Av Ichigo & Minto - 8 mars 2013 19:57


Hej hej

 idag har jag varit med Ichigo hemma hos mig

vi gjorde några chibis på chibi maker.

Vi gjorde chibis av tokyo mew mew  

men jag hann inte att göra alla förvandlade.

 

           

Nå vad tycker ni? det är inte heller så lätt att göra så att dom liknar på pricken  

Bye bye!!! 

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards