A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin ANIME ☆彡

Av Ichigo & Minto - 1 augusti 2013 16:58

Kon'nichiwa!

Jag är dålig på att blogga :3

Men ska FÖRSÖKA blogga bättre!

Fast nu måste jag äta....Men tänkte visa vad jag har köpt i Estland senare!

Matanee!

Av Ichigo & Minto - 20 juli 2013 11:09

Weeeehhiiiii (<---- creepy screming!)

One Directions nya song släpptes igor pü youtube!

Visst den har varit läkt en vecka men jag gillar inte att höra  läkta saker sü jag har väntat till den släpptes!

Musik videon och själva singeln (just nu finns bara den pü deras vevo..) släpps i övermorgon!

Längtar! 

Nu ska jag se pü del 3 av Love lab som kom ut igür!

Igür süg jag dessutom klart säsong 2 av Yuru Yuri! Som tur är sü kanske dom ska sända en tredje typ i sluet av üret eller nästa ür! Längtar...

,Matane!

Lyrics video av ett fan typ....

Av Ichigo & Minto - 18 juli 2013 15:23

Koon'nichiwa!

Är med min kusin pü hennes kompis landställe!

Har hittat en "10 frügor igen! Let's start!

1. Vad kallar du din katt? : Simon gubben eller Micki gubben! (beror pü vem jag pratar med!

2. Båt eller bil? : Kan inte välja

3. Gillar du ostkaka? : Chesshecake?

4. 1D eller JB? : 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D x 1000000000

5. Vad håller du helst på med, naglar eller smink? : Naglar....

6. Manga eller Anime :Nej men jag tänker inte välja! Jag älskar büda!

7. Vad skriver du om mest på din blogg? : Kpop,Jpop,Manga,Anime och min vardag!

8. När blev du intresserad av Japan? : Typ i ettan (!) när jag börja läsa Tokyo mew mew och vika origami!

9. Barbie eller Hello Kitty? : Hello Ktty! D et lättaste valet jag tagit i dom här frügorna!

10. Chips eller ostbågar? : Osthjärstan :3 (Jag vet att det inte var ett altenativ men ost bügar o hjärtan...Skillnad?)

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 19:11

Ville bara säga att det blir inge mer uppdatering ikväll....

Nu simma sen anime..Ahoo

 

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 11:14

Kon'nichiwa!

Har blivit medddlem pü en sida för otakus - the otaku.com

Heter NekoIchigoChan bara för att jag inte var mer kreativ.....Lyckliga den som kunde ta namnet Ichigo!

Men jag gjorde nügra "vem ar du i....." tester där!


Min resultat:


I k-on:

 


I sailor moon:

 


I lucky star:

 


Och I Tokyo Mew mew.

 


Jag fick dom resultat jag tycker jag själv är mest lik...Förutom Sailor Moon....Im not a cry baby  

Hehehe....Nu ska jag äta lunch!


Sayonara! //Ichigo/Konata/Yui/I Dont waana be Sailor Moon

Av Ichigo & Minto - 9 juli 2013 15:37

Kon'nichiwa!

Jag har nyss kommit hem från ett bad ställe i vår stad så nu är jag trött

så jag ska se på anime..

Jag kollar faktiskt just nu på: Ranma 1/2, Sailor Moon SuperS, Vampire Knight Guilty,

The Melancholy of Haruhi Suzumiya och Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure.

Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure är inte klar det är bara 19 episode så jag tror att del 20 kommer snart..

Nu ska jag se på anime.

Matanee!

 


Av Ichigo & Minto - 8 juli 2013 18:56

Kon'nichiwa!


Har varit på vårt sommarställe hela dagen så jag har inte kunnat blogga!

Nu är jag helt slut så jag tänkte kolla på anime och sen lägga mej tidigt.

Jag ska samla energi till att åka och shoppa med min kusin och hennes vän imorgon!



Ang. anime så kollar jag just nu på Brothers Conlict,Free!,Love Lab och Yuru Yuri!


Alla förutom Yuru Yuri är nya och det finns bara en episode av dom...

Längtar till nya episodes släpps ;)


Okey...Över tll planerna

   

Av Ichigo & Minto - 4 juli 2013 19:26

Kon'nichiwa!

Jag råkade igår gå in på msp och såg ens status där hon skrev nåt om någon vet om en bra anime och jag tipsade såklart om InuYasha.. Kekeke...

Sen tipsade hon om Fairy Tale och Vampire Kninght men jag gillade mer VK..hehe...

När Yuuki var fem blev hon attackerad  av en vampyr men en annan vampyr vid namn Kaname räddar henne..

Cross Academy har två seperata klasser: Day och Night klass..

Alla i Night klassen är vampyrer och i Day så är alla människor nästan alla...

Jag är bara på del 3 så jag vet inte så mycke..

Ursäkta för ett sent inlägg

Sayonara!

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  &frac12; av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards