A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin ANIME ☆彡

Av Ichigo & Minto - 3 mars 2013 17:16

Har man läst alla böcker sätt alla delar av animen vad kan man göra då?

Tokyo mew mew är slut för länge sedan... (börja läsa böckerna i etttan!)

K-on är det väl typ 10 avsnitt kvar på ändå men mäster decktektiven codo lider mot sitt slut....

Nu har jag börjat tänka vad jag ska läsa och kolla på här näst!

Jag är himmlans sugen att se sailor moon. Någon som sett heller/och läst den?

Sen finns ju Jaaaaaa.....

Äsch nu ska jag hitta om sailor moon finns på hemsidan där skol bibleoteket köper böcker.....

Hejdå!

Av Ichigo & Minto - 14 februari 2013 19:03

Hej hej

HAPPY VALENTINES DAY!!!!!

i dag är det alla hjärtans dag yeey  

jag har lekt med Ichigo och vi gjorde en tipspromenad till tjejmiddagen.

tipspromenaden handlade om tokyo mew mew såklart för att

tjejmiddan är för alla mew mews  

och vi åkte skridskor i ishallen idag det var sådär för att det är jätte många

klasser som åkte såå det blev typ fullt där  

hejdå på er

 

Av Ichigo & Minto - 10 januari 2013 16:39

Ichigo bad mig om att jag skulle se på k-on så jag såg på ettan.

Den var väll bra antar jag men den var 24 minuter lång

Men tokyo mew mew är bättre såklart Ichigo svarar sin bäzza om inte verkar veta någonting idag: dom är lika bra!!!!

Men jag vill se på strike witches men ichigo Denna del togs bort av Ichigo!!! 

Men ichigo tycker att jag ser ut som moe eller mio eller vad hon nu heter k-on  

bye bye ses senare...





Av Ichigo & Minto - 13 december 2012 16:14

Hej

Förlåt för det dåliga bloggandet  

men men men vi.

Jag vet faktiskt inte varför  

aja jag kan ju visa några bilder på tokyo mew mew

 



   

 

 


Hela tokyo mew mew teamet.

   


Av Ichigo & Minto - 1 december 2012 11:44

hej  

Jag hittade ett par manga bilder när jag sökte på luka  

här kommer dom

 

     

dom är så söta och jag glömde en sak 

god första december snart är det jul eller om typ 24 dagar  

kort inlägg jag vet men hittar inte på något bra inlägg

hejdå

 

Av Ichigo & Minto - 27 november 2012 18:54

hej

har haft tråkigt och har inte hittat på vad jag ska blogga om.

Så nu har jag också lite tråkigt men jag tipsar om några bra bloggar.


Först: Fokis.se

  

Andra: Crazy cute dream

  

Och sen: Svenska kawaii

  

Dom bloggarna tycker jag bra  

Här kommer en eller fler bilder.

   

 



hejdå  

 





   




Av Ichigo & Minto - 22 november 2012 16:09

Moshi Moshi!  


Alla känner väll igen den här katten?

 

Hello kitty!

Men har ni tänkt på att ibland så ser man att vissa bara kan överdriva bara lite när det gäller grejer med den lilla söta kissen på?

Här tex så ser vi en tjej som har kommit med i gunnies record bok tack vare henne hello kitty samling 

som råkar vara värlens största....

  

Men konstiga grejer det finns det med kitty på kolla här tex.

Bilar

Folk tatuerar sej med henne visst,


      

Oh gud vad vi skulle längta till syslöjden om det fanns sånna här söta symaskiner där!

 

Hello kitty fixar rent! 


Denna dräkt må vara hk men den ser liiite konstig ut endå


   

Någon som vill åka buss lite oftare

 

Men det här måste ta priset: ETT HUS MED HELLO KITTY!!!


     




Men vi hittade lite mindre överdrivna assecoarer (stvnigen)

Såå söta, Thysan vill ha dom där glasögonen eftersom hon har glas ögon!

   



Tack för oss!!!!!


Nästa del täncker thy ta upp tottoro, världens sötaste tjokis!!!

Av Ichigo & Minto - 19 november 2012 18:27

moshi moshi!


Först tveka jag men nu gör jag det!

Lägger upp en ganska otäck video om man tänker på texten men såå rolig och söt!

Detta bör inte ses som någon instruktionsvideo för hur man försätter sig själv i livsfara. Låttexten och videon är gjord för att uppmärksamma folk om hur dumt det är att vara oförsiktig i närheten av tåg och järnvägar.Företaget bakom videon är nämligen det australienska tågkompaniet Metro Trains.

 

 

 

 

Okeeej...

Den är så rolig!!!

Och fansnar i hjärnan också! Så, nu till något kul i skolan:

Vi hade innebandy turnering hela dagen idag! 

Det kanske inte var så kul men när alla andra kolla på tjejernas final (som mitt lag inte var med i) så gick jag och tre till till omklädnigs rummet och ducha, Med kläderna på! Riktigt galet men kul!!!

Jag har inga bilder och bjuda på så lägger ut en bild jag gjorde i lördags på pixrl.com:

 

Ses!!!


 

 

 

 

 

 

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards