A world of cuteness

Direktlänk till inlägg 5 december 2014

Christmas Ui!

Av Ichigo & Minto - 5 december 2014 19:26

Hello!!


Vi är äntligen i December! Fatta att det är mindre än en månad kvar på 2014.

Det känns som jag nyss satt i min mormors soffa på nyårsafton och skrev att 2013 är över.

Fast vi   har julen framför oss!

Idag börja vi pynta hemma hos mig fast jag har haft mitt pynt i mitt rum ett par veckor nu :b

Ser som vanligt väldigt mycket framemot jul.men man kan väl ändå säga att den börjat?



SEE U 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ichigo & Minto - 16 juni 2015 22:41


Hello!   NI TRODDE ATT DET SKULLE TA TVÅ MÅNADER TILL ETT TILL INLÄGG MEN HÄR ÄR JAG!!      Hahahaha....Iallafall ni kanske undrar vad somhar hänt i mitt liv sen vi senast sågs? Vi kan ju börja med att jag äntligen har fyllt 13! Woop Woop! ...

Av Ichigo & Minto - 13 juni 2015 12:38


Hello!   Äntligen har iallafall jag sommarlov! Och så har dett faktiskt kommit lite sommar väder trots den tråkiga maj det har varit.... I år slutade jag 6:an, Vilket jag faktiskt tyckte vsr gansska sorgligt, Jag fick lov att säga hejdå till ...

Av Ichigo & Minto - 10 april 2015 13:27


Kon'nichiwa! (Längesen man skrev det xD) Har varit alldels för längesen jag skrev här....Jag menar senast var i december och Mintchoo som skrev! Jag längtar faktiskt efter att blogga men har svårt för att liksom "börja". Jag har faktiskt ändr...

Av Ichigo & Minto - 10 december 2014 19:30

Hejsan!   Förlåt att jag inte bloggat på ett år.. ... ( Byter ämne ) Idag hade jag o Ichoo en fhotoshot med kläderna vi            ska ha på japanloppisen.   Här är bilderna på mig:         YAh that's it! BYE!  ...

Av Ichigo & Minto - 10 december 2014 19:12

Hello Cuties!   Idag så hade jag och Mintshoo en liten photoshot nere i min pappas garage! Vi använde hans strakt lysande bygglampor som studiolights.... Vi fick till några snygga bilder, Men så klart mest flammsiga kort..Jag kunde inte ta po...

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Skapa flashcards