A world of cuteness

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Ichigo & Minto - 16 mars 2013 14:32

   


Hej! 

Just nu sitter jag och lyssnar på Kawaiiradio!  

Den är typ en online radion med kpop jpop och annan söt musik!

Det ända dåliga är att dom flesta kpp låtarna är japanska verisoner...

Sen låter till och med reklamen söt ♥

Om du vill lyssna på Kawaiiradio gå in här: http://www.kawaiiradio.org/

eller tryck på bilden den för att ladda ner en fil som spelar upp alt, Det har jag!

Sen kan man lyssna på mobilen med en app också!  

Men tryck på bilden för att ladda ner:


Sayonara kawaiis!

   

Av Ichigo & Minto - 16 mars 2013 09:34



Kon'nichiwa!

Har ni sett Kyarys senaste musikvideo?

Jag såg den för någon dag sedan och den äger ju!  

Den heter "ninja re bang bang"!

Min dstor vill inte lösa att sätta in den på bloggen nu

me här är länken:

https://www.youtube.com/watch?v=teMdjJ3w9iM


Sen hoppas jag ändå att jag har lagt upp den här videon med furisodeson!

https://www.youtube.com/watch?v=9Y6H-YjsE9Q



Tja tja tack för mej  




Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards