A world of cuteness

Alla inlägg under februari 2013

Av Ichigo & Minto - 28 februari 2013 19:22

Heeeej

Nu tänkte jag att det var på tidaen att bli duktigare på att sätta in inlägg i kategorier

så nu kommer alla inlägg var i olika kategorier!

Jag hoppas att det underlätar för er  

Detta kommer hamna under: 


Allmänt,Flummiga inlägg och Kpop och övrig musik


Whut?? Musik???

Ja tänkte ju previs lägga upp en spotify banner med Heart Break Hotel av Yohio

eftersom den singeln nu är släppt!

I ♥ YOHIO



Av Ichigo & Minto - 28 februari 2013 12:45

Komenasai till våra läsare..

Jag har varit borta och har glömt säga det  

Och Mint värkar ha bättre för sej så det blev en liten pause i bloggandet där....

Borde ha sagt det. Men nu är vi tillbaka!!!!

Dags för en Ichigo favo outfit? Japp det kommer här //Ichigo

Av Ichigo & Minto - 22 februari 2013 16:44

hej hej.

Idag är det första dagen på vårat sport igentligen skulle det var imorgon men det är studeodag på skolan idag såå vi har sport lov nu  

Just nu sitter jag i one piece framför datorn jag har varit så trött idag efter konsåkningen

jag blev ännu tröttare när jag satt i bilen med rumpvärmare i sätet  

Vi ska äta tackos ikväll, mmmmm sååå gott!!  

jag har funderat på att göra ett såntdär min favorit outfit inlägg som Ichigo gör.

bye bye.


Av Ichigo & Minto - 22 februari 2013 15:18

Idag kommer inlägget som kockar alla (om inte minst mina mew mews)

JAG SKA FÄRGA MITT HÅR RöTT!!

Japp,chokerande my friends....

Men nu ska jag ta en avslappnande promenad....


Av Ichigo & Minto - 20 februari 2013 16:48

Ha, Kolla in min spel lista!

Yey! Fixade en spotify widget!

Låtarna är föresten mina favorit låtar just nu......  

Men jag är ju typ sämst på sånna där kapitel inlägg men...

Nu kommer en Ichigos favorit inlägg igen!

Ichigos favorit outfit!

Dagens:

Av Ichigo & Minto - 19 februari 2013 16:10

Kon'nichiwa!

Idag har vi planerat vårt liv (vårt dröm liv....)

Vill ni veta hur det ska vara?  

Jo.....

  • När vi gått ur skolan så pluggar vi japanska på gymnasiet här i kommunen (det går ^_^)
  • Vi läser det i 3 år och sedan så flyttar vi till japan och pluggar vidare där.
  • Vi försöker starta ett klädmärke (like foki u know)
  • Vi lever livet! Med Bror.S (Hehehehehehe)
  •  
Av Ichigo & Minto - 18 februari 2013 17:49

 

Jag har kollat på massa söta lolitas på en sida som heter Qutieland

Sååå kawaii klänningar och accesoarer!  

Jag tänkte visa mina favorit klänningar...

     

Jag älskar trycket längst ner...

Cream dream

 

Är det bara jag som börjar tänka på candy candy av kyary pamyu pamyu? 

 

Min absoluta favorit klänning

 

 

 


Nu till et par söta acessoarer  

       

 

Så det var allt fö mej.... Nu blev jag sugen på te  

//Te monster ala kawaii Ichigo

:3

Av Ichigo & Minto - 17 februari 2013 16:57

Hihihi!

Sååå söt bild..

 

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards