A world of cuteness

Alla inlägg under mars 2013

Av Ichigo & Minto - 31 mars 2013 11:44

Kon'niciwa!

Idag (inatt) så blev det ju sommartid! Jag har det ganska lättt att ställa om mej en timme!

Tycker jag iallafall....



Jag hittade en så kallad det eller det å en blogg och tänkte köra det!

Okej....


Japan eller Sydkorea vrf? Jag älskar allt med jaan medans bara musiken i korea.


Kpop eller Jpop vrf? För mina favorit band är Ko band


Jordgubbe eller Hallon vrf? Im a Ichigo! (Jordgubbe på jaanska är ichigo!)


Godis eller läsk vrf? Jag tycker läsk är för sött


Kjol eller klänning vrf? Kjolen kan man variera mer!


Dans eller Sång Vrf? Idont no


Te eller kaffe vrf? Jag har aldrig drukit kaffe men älskar te!


Ute eller Inne  vrf? Älskar att pyssla inne!


Blogga eller Läsa blogga vrf? Jag älskar att skriva


Rita eller Måla vrf? För att jag älskar att rita Manga


Det jag valt är i Blå!

Det var lite random frågor men jag tycker dom är roliga!


Nu uppmanar jag Minto att göra en likadan! Det kanske inte kommer bli förns å fredag

men jag vill att hon ska göra en!


// Ichi ichi go ~~'

Av Ichigo & Minto - 30 mars 2013 11:59

Kon'niciwa och Glad påsk!

Igentligen har jag inget att skriva men men,....♥'

Hoppas ni får en bra påsk!

// Ichi Ichi Go~~

Av Ichigo & Minto - 29 mars 2013 16:35

 


Kon'nichiwa!

Idag har jag varit små sjuk---  

Jag har typ snuva och hosta :(

Så det ända jag har gjort är att gjort torttila bröd och suttit vid datorn och ritat manga!

Tja tja.. 

Tänkte visa lite snygga bilder!

mintxmint:Tanantii in her pretty coat ^w^

Random Kyary...♥

//Ich ich go~~

Av Ichigo & Minto - 29 mars 2013 14:06

     

Jag har hittat världens bäsa vloggare på Youtube!

Hon kallas som det står i rubriken och hennes videor är så roliga  

Här är en video om kawaii:

Kekekeke.....  

//Ich ichi go!

Av Ichigo & Minto - 28 mars 2013 15:52

Bara älskar den här songen  

Den bästa anime sången ever! Det är desutom den sång som jag helst lyssnar på när jag är nere...

Jag blir så glad av den!

//Ichi Ichi Go!


Av Ichigo & Minto - 28 mars 2013 14:11

Kon'nichiwa!

Nu är det påsk lov! Mint sitter väl i en bil mot tärna by just nu  

Jag har precis bytt om till pyamas (för att det är bekvämt) och min mormor gör pannkakor till migoch mina syskon♥

Sen ska jag se på lite sailor moon   


Idag hade vi påskvandring i skolan och det var typ jätte tråkigt... Men vi fick godis 3 gånger så det var bra..  

Nu ska jag äta pannkakor!

En bra låt som släpptes i dag av söta Lee hi:


Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards