A world of cuteness

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Ichigo & Minto - 5 mars 2013 18:06

Kon'nichiwa!

Idag har vi inte gjort så mycket vi har haft vikarie till idag.

Imorgon är det friluftsdag i Granberget det blir väl roligt 

Just nu sitter jag och äter glass. jag och pappa fick leta efter glassbilen

men vad gör man inte för att få glass?  

I mitt förra inlägg så sa jag att jag skulle göra en sån där min favorit outfit

och den kommer nu.

           

Jag tyckte att hon på bilderna var så söt så det fick bli min favorit outfit idag.

hejdå.

Av Ichigo & Minto - 5 mars 2013 16:40

Kon'nichiwa!

Vi har typ haft en vikarie den senaste dagarna

och när hon gick hem idag gick hon förbi mej och sa att hon tyckte det var kul att jag hållde på att mixtra

med kläder och att hon gillade min stil  

Jag klär mej kawaii (JAG VET ATT DET INTE ÄR EN KLÄD STIL MEN JAG SÄGER SÅ ÄNDÅ!)

Av dom kawaiibloggarna jag läser är det typ två som klär sej kawaii O~O

Mint försöker klä sej i det så mycket hon kan men men......

Idag var Decora i skolan dessutom... jag hade bara 4 rosseter och 5 hårspännen men ändå.!

Min frysyr såg precis ut så här typ...

 

Fast jag har kortare hår.

Och rött så klart!!

Ja nu har jag enligt mej skrivit ett långt men händelse löst inlägg !

//Till er från Ichigo


Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards