A world of cuteness

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Ichigo & Minto - 1 mars 2013 17:13

Nu börjar vårren äntligen komma.  

Det är typ 10 + hos min farmor där jag har bott inatt!

Sen kanske ni ser att vi fått ny deisn. pga nån html kod som strula försvann alla bilder i ett inlägg

men det ska jag snart fixa till. Vad tycker ni om nya designen?

Jag fick hålla på i två timmar (med två timmars paus imellan varje timme då)

Jag ska bara säga en sak:  

Man pratar ju med bilder nu mera   (ush o fy en standard smiley)

Jag ska nu avsluta detta inlägg med attv säga härlig vår till alla läsare och visa ett inspereande collage // Ichigo

   

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards