A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin Av Ichigo ♥彡

Av Ichigo & Minto - 7 juli 2013 09:58

Ohayo!

Om ni ser detta vid 10 tiden så är nog blogg i helt o-ordning!

Ska fixa till så att det blir lite snyggt!

Det är inte så roligt att komma in på en blogg med vit bakrund och svart inre bakrund! 

Ses sen!

Av Ichigo & Minto - 1 juli 2013 20:41

Är sjukt glad att jag sökte på hashtagen #2ne1 på tumblr idag.....Där stog det att 2ne1s comback är nu 100 % klar med datum och allt   

Längtar sååå sjukt mycket till 8 julii (om en vecka! då deras nya singel släpps  Lägtar såå  mycket!

....Fallling in love heter i allafall singeln ♥

Jaaaahooo!



Sen längtar jag sjukt mycket till 22 juli då 1D släpper ny låt men det hör inte så mycket till bloggens tema  

Nu ska jag ta en kopp te och en macka tror jag Janee!



PS.Månadens blogg får en dags försening och kommer upp imorgon!




Av Ichigo & Minto - 22 juni 2013 16:02

Kon'nichiwa!

Sitter och kolar på söta bilder på  Tumblr.

Håller på att rensa min dashbord och fixar designen....Ser hemskt ut!

Ni har väl kollar vår Tumblr.? Om inte klicka här: HÄR

Hehehe...Nu ska jag fortsätta,Bye-nee!

Av Ichigo & Minto - 22 juni 2013 10:39

Inte bloggat på en vecka  

Fast bättre sent än aldrig. Just nu så sitter jag och lyssnar på Snsd-Sunnys låt från ett Kdrama!

Den är så fin    Hon har så vacker röst------>


Nu ska jag surfa runt lite! 


Sayonara


Av Ichigo & Minto - 12 juni 2013 16:09

Kon'nichiwa!

Idag har jag börjat gjort en lista av animes jag ska se i sommar på rengniga dagar :3

Jag tänkte visa upp dom tre som kommit upp på listan (så här långt)


Aiura


Handlar om 3 galna tjejer med 0 koll och deras klass kompisar!

Mer står det inte men det låter som min smak..

Animen sänds just nu och del 11 kommer på måndag till sidan jag kollar på anime!



Ichigo mashimaru


Föll för namnet som betyder "jordgubbs marshmellow" 

Animen står det inte mycketom men jag ser på bilder och ser ut som en söt anim (I like..)

Och sen så står det i beskrivningen: "Cute girls doing cute things in cute ways. <----Ett sött ordspråk

 




InuYasha: The final act

 


Fick spel på animen när jag kolla på den förut (vanliga InuYasha,ej Final act)

och bestämmde mej att hålla mej till böckerna.. Fas böckerna finns bara på svenska till bok 42..

Så jag tänker se final act (som är bok 36 och framåt) så jag får se vad som händer med InuYasha,Naraku och Shikon juvelen!



Nu måste jag bara klara en rengnigsommaravslutnig imorgon sen kan jag se på anime hela sommaren! 

(Ta inte det där boktavligen)


SAYONARA


Av Ichigo & Minto - 12 juni 2013 16:00

Kon'nichiwa!

Jag har hitatt den absolut bästa reklamen någonsin!

Ni måste se den-------->


Miku kör numera Toyota...kekeke..

Jag är inget Vocaloid fan igentligen för jag gillar inte dom dator aktiga rösterna och föredrar riktiga röster..

Den ända Vocaloid låten jag gillar är The world is mine!

Ja ja 


SAYONARA!


//Ichigo

Av Ichigo & Minto - 9 juni 2013 16:31

Kon'nichiwa!

Idag har jag och Minto varit och shoppat till skolavslutnings-marknaden!

Vi har köpt bla pompoms till vårat uppträdande!

Jag kan visa er vad vi har köpt senare! (köpt precis likadana saker båda två!)

Så länge kan ni kolla på inspo-bilder!


Av Ichigo & Minto - 8 juni 2013 18:58

Kon'nichiwa!

Har ni hört Snsds ny japanska låt????????

Den är sååå bra! Fast det är väl alla GG låtar....

Den heter Love&Girls och dans musik videon har släppts med singel kommer ut den 12 juni!

Nu ska jag fyra min mamma som fyller år! (Grattis Mamma om du ser detta ♥)

Sen ska jag spika fast mej vid tvn med en anime film!

Har tre och välja på så kommer få lite beslutångest! 

Jaja.. Sayonara! 

 

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  &frac12; av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards