A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin Av Ichigo ♥彡

Av Ichigo & Minto - 31 augusti 2013 12:07

Kon'nichiwa!

Sitter och väntar på att Mint ska dyka upp :3

Sitter i pymas byxor och orkar inte göra någonting...  Igentligen vill jag se på anime men ag har dåligt internet 

Internetet blir bättre imorgon och då ska ses på anime    Under tiden är jag fast i mina Naruto-böcker...!♥!

Gud vad jag har dålig insperation till at blogga....Och idag är bloggen 1år!!!! 

HAPPY BIRTH DAY  


Tänk att vihar hållit på i 1 år nu! Det är ju helt fantastiskt! 

Tack alla fina läsare vi har! 

Vi är fortfarande bara en liten blogg men någon dag vi har uppnått något större! Arigato gosaimasu!




SAYONARA




~

Av Ichigo & Minto - 26 augusti 2013 13:48

Kon'nichiwa!

Har nyss tagit en duch......  Jag var så himla trött efter skolan idag!

Vi hade idrott UTE i typ 25 grader så höll på att svettas ihjäl!

Oj, sorry för kort inlägg men nu måste jag tvätta bort min ansikts mask jag har på mej sen så väntar matte och engelska läxan  Fast allt kommer bli lättare med en kopp te till....♥

//Te monster ala kawaii Ichigo!

 

Av Ichigo & Minto - 25 augusti 2013 18:04

Kon'nichiwa!


Imorgon är det skola igen  Önskar att det var helg hela tiden....Men någon gång måste man släpa sej till skolan.

Fast såå dåligt är det inte   Skulle bara bli lite roligare om Minto var hemma    Saknar henne såååå!

Fast hon kommer hem på onsdag   Då ska vi dessutom åka och se på 

THIS IS US

1D 3d filmen!!!!! *Fangirling* Ska bli så kul att se!!! Vi har bokat biljett och sån till premiären!

Hehehe...Nu ska jag äta äppelpaj ♥

 

Av Ichigo & Minto - 25 augusti 2013 14:24

Kon'nichiwa!

Sitter och glor på kigurumis...Vill ha en   '

Skulle vilja ha en Neko.... Dom är så säta! Har dessutom hittat (på ebay) en för ca 160 kr!


Kawaii  -------------->

 

Nu ska jag söka vidare  

Av Ichigo & Minto - 21 augusti 2013 15:23

Kon'nichiwa!

Idag var det första skoldagen för mej...

Allt var som vanligt förutom att Minto är på semester (  ) och vi har 3 nya i klassen!

Var "hon med hårspännerna" idag! Jag älskar Decora   

Känner att min stil börjar bli mer decora än fairly kei nu....Hehehe.

Får se om mitt hår  orkar med det bara  .



Senare så ska jag göra om designen (igen) för att jag vill ha en lite mer "avancerad"

Kommer dessutom göra om menyavdelningen lite bla...

Ni får se!!!


Sayonara!



Ser ni vilken manga det här är insprerat ifrån?? (svaret är INTE  vocaloid för att göra det lättare!)

Kommentera~~

 

Av Ichigo & Minto - 19 augusti 2013 08:06

Kon'nichiwa!!

På onsdag börjar skolan.....Tiden går för fort!

Men men....

Idag så ska jag hänga lite på stan! Ska gå på bileoteket,kolla runt lite i bokhandeln och sen gå och köpa pocky!

POCKY!!!

Okej...Jag vet inte ens om jag gillar det men men...Jag tror det!

Nu ska jag äta pannkakor...(frukost)

Av Ichigo & Minto - 17 augusti 2013 18:38

Citat:  

Är cosplay en choklad?

                -Min lilla syster

 

 

 


Idag när jag och ,Mint kolla på cosplays så fråga det min syster om cosplay 

var en choklad xD

Ska få en Lucky Star-Skoluniform!! Ska köpa sommar uniformen för att jag tycker bäst om den!

Dessutom var vinteruniformen lite konstig på sidan jag tänker beställa!

Så har ser Sommar-uniformen ut: 

 

Den är såå söt   

Tänker ha den på närcon 2014!   Det är kanske lång tid dit men jag har redan bokat in datumen i min kalender.

See u~~

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards