A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin Av Ichigo ♥彡

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 19:11

Ville bara säga att det blir inge mer uppdatering ikväll....

Nu simma sen anime..Ahoo

 

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 11:14

Kon'nichiwa!

Har blivit medddlem pü en sida för otakus - the otaku.com

Heter NekoIchigoChan bara för att jag inte var mer kreativ.....Lyckliga den som kunde ta namnet Ichigo!

Men jag gjorde nügra "vem ar du i....." tester där!


Min resultat:


I k-on:

 


I sailor moon:

 


I lucky star:

 


Och I Tokyo Mew mew.

 


Jag fick dom resultat jag tycker jag själv är mest lik...Förutom Sailor Moon....Im not a cry baby  

Hehehe....Nu ska jag äta lunch!


Sayonara! //Ichigo/Konata/Yui/I Dont waana be Sailor Moon

Av Ichigo & Minto - 13 juli 2013 16:40

Kon'nichiwa!


Var på stranden med Purin och Mint,Zakuro var också där!

Sista gången jag får se dom innan jag åker till Estland (I en månad)

Kommer sakna dom så!

Nu ska jag göra en lista på vad jag ska packa med mej...Ska ju facktiskt vara där ganska länge ;)

Tänkte lyssna på lite anime-op o ed .

Vi hörs senare!


Av Ichigo & Minto - 12 juli 2013 19:18

Kon'nichiwa!

Länge sen kategorin "Ichigos favorit outfits" uppdaterades!

Dags att göra det? Här får ni tre stycken snygga outfits:

     


Av Ichigo & Minto - 12 juli 2013 14:43

Kon'nichiwa!

Det är 26 grader hemma hos mej just nu...Varmt!

Har solat och sen nyss duchat för att det skulle bli svalare.

Lyssnar på echo av SNSD!

En riktig sommarlåt! Sen måste jag höra på falling in love för 100rade gången idag!

2ne1s comeback är en av dom bästa ever!  

Och det har sagts att dom ska släppa minst 4 låtar innan september slutar och då hela albumet släpps!

Whiiihooo! BlackJack dream!




♥2NE1♥


 

Nu ska jag ut och fånga lite d-vitamin ;) (Solen)


Ichi ichigo ♪♫



Av Ichigo & Minto - 8 juli 2013 18:56

Kon'nichiwa!


Har varit på vårt sommarställe hela dagen så jag har inte kunnat blogga!

Nu är jag helt slut så jag tänkte kolla på anime och sen lägga mej tidigt.

Jag ska samla energi till att åka och shoppa med min kusin och hennes vän imorgon!



Ang. anime så kollar jag just nu på Brothers Conlict,Free!,Love Lab och Yuru Yuri!


Alla förutom Yuru Yuri är nya och det finns bara en episode av dom...

Längtar till nya episodes släpps ;)


Okey...Över tll planerna

   

Av Ichigo & Minto - 7 juli 2013 18:29

Kon'nichiwa!


För ca 2 minuter sen så släpptes Falling in love/2ne1s nya låt!

Har inte lyssnat på deen än men måste ju göra det!

Här är musikvideon--------->


Dom är tillbaka!!!!

Dara-Bom-CL-Minzy!



Av Ichigo & Minto - 7 juli 2013 12:28

Kon'nichiwa!


Har varit på stan och köpt present till Moe och Purin för dom ska ha kals idag!

Moe fyllde år i förrgår och Purin imorgon! Grattis till er båda!

Snart ska jag äta lunch sen dra till stranden för att bada lite..Det är så varmt!



Vet ni var jag ska nästa måndag (inte imorgon!) ?

Till Estland! Ska stanna där i en månad! Det är lång td men saknar verkligen Estland!

Det var tänkt att jag och min familj skulle åka dit om 3 veckor men nu ska jag åka 2 veckor före dom!

Det går för att min kusin,moster och kusins kompis är här och jag kan få följa med dom GRATIS med båt till Estland!

Längtar! 




Nu blir det lunch! Mataane!


  


Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards