A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin Av Ichigo ♥彡

Av Ichigo & Minto - 26 maj 2013 18:53

Kon'nichiwa!

Sorry för seg bloggning....

Hinner inte blogga mer för jag har läxor och annat...

Men imorgon så bloggar jag så fort jag kommit hem från biblieoteket (<--FAIL)

Undertiden får ni njuta av snygga Tumbrl-inspo bilder!

       



Av Ichigo & Minto - 25 maj 2013 16:15

Kon'nichiwa!

I onsdags så beställde jag en hoodie från prinsessankawaii.se!

Det var inte den jag bloggade om för den var slut såld  

Men det blev en annan söt!

Jag kommer visa bilder när jag har fått den på typ Måndag eller Tisdag♥

Men just nu så gör jag inte mycket....Ska läsa lite Inu Yasha snart!

Är på bok 31 så har bara 11 böcker kvar! (För mej är det lite :P)

Sen tänkte jag börja på en "kort" (10 böcker) Serie!

Den heter Power!! och handlar om en tjej som kommer in på sitt drömgymnasium..På ett vilkor...

ATT HON LÅSSAS VARA KILLE!

Jag har läst halva ettan..Den var så bra att jag inte ville sluta läsa men jag fick lov att lämna boken på bibblan  



BYEE-NE//Ichigo 

Av Ichigo & Minto - 23 maj 2013 13:27

Kon'nichiwa!

Snart är det lov!   Det är bara 3 veckor kvar för mej!

Det ska bli skönt med lite lov....♥

Ska dessutom bli roligt att plocka fram sommar kläderna!

Jag längstar mest till att bära min nya kjol jag har sytt sjäv utan tights!

Jag har tänkt stt visa den i bloggen ^^

Fast jag är inte helt klar..Har bara en fåll kvar att sy i slutet i kjolen!

Nu ska jag gå ut lite! Solen skiner!!!

     

Visar några bilder på min telefon manga böcker och arm! Bilderna är från februari så jag läser inte Conan längre  

Av Ichigo & Minto - 15 maj 2013 16:26

Kon'nichiwa!

Idag så har det varit en vanlig tråkig dag  

Fast jag längtar till att jag fyller år på söndag!!

Det ska bli jätte kul..  

Jag sitter just nu och lyssnar på Kyary Pamyu Pamyus nyaste låt----->



Lika lätt att få i huvudet som alla hennes andra låtar.!!



Sayonara!

/Ichigo

Av Ichigo & Minto - 13 maj 2013 20:03

Ni får nöja er med Kyary Pamyu Pamyu  

Av Ichigo & Minto - 11 maj 2013 17:48

Kon'nichiwa!

Idag så har det varit loppis hemma hos Ichigo♥

Vi sålde fika för 400 kr! Det är ganska bra tycker vi  

Sen så köpte vi några saker (våra grannar sålde oxå)

Dom är skit KAWAII!!! (Eller platt tången är väl inte så kawaii...)

 

En söt ryggsäck! (för typ 5 kr!) (Vi ska dela på den!) (Inte skära den itu utan turas om!)

 

Monster tofflor! (20 kr) (Ichigo)

 

En pokemon (1 kr(God deal)) (Ichigo)

 

En plattång (30kr) (Ichigo)

Sen köpte jag (Ichi) En Kalle Ankapocket!


Sayonara //Michigo!

 


Av Ichigo & Minto - 5 maj 2013 17:17




Kon'nichiwa! 

Min dator håller på att ladda  bilder från  telefon till Datorn.

Det,för att jag ska kunna visa er bilder och videos från YOHIO!

Nu har bilderna kommit!

       


Inte världens vakraste bilder!

Jag kommer ladda upp videon lite senare!

//Ichigo


Av Ichigo & Minto - 2 maj 2013 18:55

Kon'nichiwa!

Jag har börjat sett på en ny anime kallad Tamako Market ♥

Den äger! Den är gjord av samma person som gjorde K-on!

Har sett 7/12 delar!




Men tänkte göra en Aime just/Nyss färdiga/Ska se


Tänkte börja med just nu


Tamako Market  7/12 + 3 special avsnitt som inte kommit till animefreak än...


Chobits 9/26 +2 special


InuYasha 34/167...Kommer nog alldrig se klar den...


Nyss klara:


Sailor moon 


K-on season 2




Sen ska se:


Lucky Star


fushigi yuugi (Läser Mangan)




//Ichigo!


Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  &frac12; av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards