A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin Av Minto ☆彡

Av Ichigo & Minto - 14 juni 2013 14:41

Kon'nichiwa!

Ursäkta för att vi inte bloggade igår men vi hade skolavslutning

och det var ju inte den bästa dagen att ha avslutning på...


För några dagar sen börja jag se på Kanon (2006)

den är super bra jag är redan på del 17.

Jag har också förälskat mej i introt till Kanon försöker lära mig hela men det kommer

nog ta ett tag för den är ganska lång...

Men nu kommer introt.

Sayonara!

Av Ichigo & Minto - 19 maj 2013 17:29

Kon'nichiwa!

Grattis Ichigo!!!! 

Vi hade jätte kul på noret idag.    

När vi köpte jordgubbar så lät vi Purin betala för min 50 lapp och då skrattade jag och Ichigo så vi gick runt hörnet. Kekeke...!

Sen gick vi till parken och åt kulglass och jordgubbar 

vi sjöng och dansade också plus skrattade  

Vi ska vara imorgon också.

Sayonara alla kawaiis!  //Minto

PSY

Av Ichigo & Minto - 17 maj 2013 15:58

Kon'nichiwa!

det har varit en helt vanlig trågig dag i skolan.

 men senare ska jag på bowling kalas till Ichigo...  

Jag vet att vi inte bloggade efter One direction konserten men vi tänkte att det inte är en 1D blogg

men ni vet det var ju det var lite skrikande lite sjungande och mycket tårar. Nejdå det var mycket skrikande och sjungande också... Jag grät så att jag inte kunde sjunga  

Efter konserten lät det som om vi hade druckit helium vi var så pipiga i rösten.

Nu vill jag visa PSY's nya låt... Eller ny o ny den nyaste

Sayonara alla kawaiis! //Minto




Av Ichigo & Minto - 11 maj 2013 17:48

Kon'nichiwa!

Idag så har det varit loppis hemma hos Ichigo♥

Vi sålde fika för 400 kr! Det är ganska bra tycker vi  

Sen så köpte vi några saker (våra grannar sålde oxå)

Dom är skit KAWAII!!! (Eller platt tången är väl inte så kawaii...)

 

En söt ryggsäck! (för typ 5 kr!) (Vi ska dela på den!) (Inte skära den itu utan turas om!)

 

Monster tofflor! (20 kr) (Ichigo)

 

En pokemon (1 kr(God deal)) (Ichigo)

 

En plattång (30kr) (Ichigo)

Sen köpte jag (Ichi) En Kalle Ankapocket!


Sayonara //Michigo!

 


Av Ichigo & Minto - 7 maj 2013 15:12

Kon'nichiwa!

Snart ska jag till Zakuro och göra mig i klar för vårfesten.

Det ska bli kul hoppas jag vi ska dansa och sen vet jag inte så mycke   

  

Imorgon är det One Direction konsert!

Det känns inte troligt att det är imorgon...  

Ichigo får låna min ena 1D t-shirt men sen ska hon köpa en där hoppas jag.

Men snart ska jag gå till Zakuro

sayonara alla kawaiis! //Minto


Av Ichigo & Minto - 5 maj 2013 16:00

Kon'nichiwa!

Har nyss kommit hem från Rättviks marknad med Ichigo.

Vi åkte nästan bara snurr saker  

Det var super varmt också jag kunde nästan inte ens gå runt och kolla.

Vi köpte mirokus/munkar Miroku i Inuyasha är en munk så vi sa att vi åt mirokus.

Munken Miroku...

Vi har nu värmt upp med skrikandet till på 1D konserten

  vi var och såg på Yohio och vi har åkt snurrande saker på marknaden.

Sayonara alla kawaiis! //Minto

   



Av Ichigo & Minto - 27 april 2013 17:56

Kon'nichiwa!

Vi har nu kommit hm från Stockholm...

Vi var på H&M och kollade lite jag köpte ett par tights, strumpbyxor och två toppar.  

Min Anime crush eller mina Anime crushar är

 

Inuyasha och Masaya är mina crushar men jag tror nog att jag gillar Inuyasah bäst...  

Snart ska vi till våra kompisar på gatan så jag hinner inte blogga mer ikväll.

Sayonara alla kawaiis! //Minto 


Av Ichigo & Minto - 26 april 2013 15:45

Kon'nichiwa!

Det har varit en helt vanlig dag i skolan inget specielt har hänt

Ichigo har bara lånat lite mycke böcker på stora biblioteket av InuYasha  

Men nu ska jag presentera det finaste paret i Anime världen...


Kagome och Inuyasha  

 

Ichigo och Masaya är också ett fint par men men

är man ett (InuYasha freak!) så fastnar man lätt i ett par   

Jag blir jätte sur när Kikyo kommer tillbaka ibland för att Kikyo ska inte få ha Inuyasha för sig själv!

 

Det är inte rätt!  

Men snart ska jag till Stockholm så på lördag kommer den sista

3 days of Anime...

Sayonara alla kawaiis //Minto



Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards