A world of cuteness

Inlägg publicerade under kategorin Av Minto ☆彡

Av Ichigo & Minto - 30 juli 2013 09:05

Gomenasai,att jag inte har bloggatr pa mer än en vecka...

Jag har ju  kom ju till min mormor i tidsdags och da har har vi typ gjort nott hela tiden...

bla varit vid en Saniro (hello kitty) butik   Köpte 2 saker där....Ska visa sen när jag kommer till svergie eller laddat min mobil...Var iaf en plånbok och ett pen-fodral...

Nu ska jag åka och bada snart! Det är jätte varmt idag....

Hörs!

 

Av Ichigo & Minto - 29 juli 2013 11:46

Kon'nichiwa!

Igår natt kom jag hem från Tärnaby.

Det blir typ fullt upp hela veckan, imorgon ska vi till Stockholm och hälsa på kompisar som nyss har flyttat dit 

och kanske åka till Grönalund.

Jag lyssnade nyss på The best song ever den var super bra!

Jag ska inte blogga så mycke mer nu för jag ska se på anime..

Matanee!

 



Av Ichigo & Minto - 20 juli 2013 08:29

Kon'nichiwa!

Idag så åker jag till Tärnaby i fjällen så jag kommer inte hinna blogga

så jag litar på Ichigo..

Matanee! /Minto

 

Av Ichigo & Minto - 10 juli 2013 20:06

Kon'nichiwa!

Jag har varit på biblioteket idag och mamma och pappa glömde mig där så jag satt där

i typ 1 timme och läste ut del 11 av Ranma 1/2..

Jag har nyss hjälp Ichigo med ett mål på Howrse och bevöver själv hjälp av henne med ett mål.

Nu ska jag se på anime.

Matanee!

 

Av Ichigo & Minto - 9 juli 2013 15:37

Kon'nichiwa!

Jag har nyss kommit hem från ett bad ställe i vår stad så nu är jag trött

så jag ska se på anime..

Jag kollar faktiskt just nu på: Ranma 1/2, Sailor Moon SuperS, Vampire Knight Guilty,

The Melancholy of Haruhi Suzumiya och Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure.

Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure är inte klar det är bara 19 episode så jag tror att del 20 kommer snart..

Nu ska jag se på anime.

Matanee!

 


Av Ichigo & Minto - 4 juli 2013 19:26

Kon'nichiwa!

Jag råkade igår gå in på msp och såg ens status där hon skrev nåt om någon vet om en bra anime och jag tipsade såklart om InuYasha.. Kekeke...

Sen tipsade hon om Fairy Tale och Vampire Kninght men jag gillade mer VK..hehe...

När Yuuki var fem blev hon attackerad  av en vampyr men en annan vampyr vid namn Kaname räddar henne..

Cross Academy har två seperata klasser: Day och Night klass..

Alla i Night klassen är vampyrer och i Day så är alla människor nästan alla...

Jag är bara på del 3 så jag vet inte så mycke..

Ursäkta för ett sent inlägg

Sayonara!

Av Ichigo & Minto - 27 juni 2013 19:54

Kon'nichiwa!

Jag har varit med Ichigo o Purin till våran park i stan och dansat zumba.  

Ichigo har inget internet och jag har varit upptagen så vi har inte bloggat så ofta den senaste tiden.. 


Det här blir inte ett så långt inlägg men jag ska dusha nu. såå...

Sayonara!

 

Av Ichigo & Minto - 21 juni 2013 14:56

Kon'niciwa!

Jag ville bara säga/skriva glad midsommar till allihopa

hoppas ni får en bra dag...

Jag har nyss gjort en blommkrans... Hehe


Nu får ni roa er med en video som jag skrattar åt hela tiden!

Sayonara!



Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards