A world of cuteness

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 19:11

Ville bara säga att det blir inge mer uppdatering ikväll....

Nu simma sen anime..Ahoo

 

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 11:14

Kon'nichiwa!

Har blivit medddlem pü en sida för otakus - the otaku.com

Heter NekoIchigoChan bara för att jag inte var mer kreativ.....Lyckliga den som kunde ta namnet Ichigo!

Men jag gjorde nügra "vem ar du i....." tester där!


Min resultat:


I k-on:

 


I sailor moon:

 


I lucky star:

 


Och I Tokyo Mew mew.

 


Jag fick dom resultat jag tycker jag själv är mest lik...Förutom Sailor Moon....Im not a cry baby  

Hehehe....Nu ska jag äta lunch!


Sayonara! //Ichigo/Konata/Yui/I Dont waana be Sailor Moon

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 08:45

Ohayo!

Klockan är 11 här men jag är fortfarande "inte vaken"

Idag ska jag fara med med min kusin och moster till Tallinn.....Eller jag är ju igentligen där men

dom bor kanske en kvart utanför själva staden. Dom bor pü ett ställe där dom har en jätte vacker trädgürd och säljer teer dom själv har odlat o myckt mer tex sü har dom en liten damm som är varm o skön att bada i!...Allltsü,det är inte dom som ansvarar för detdär men dom bor i en liten lägenthet där....


Aja!  

Men nu ska jag börja se pü Season 2 av Yuru Yuri! Süg klart season 1 igür!

Sü...Matanee!

 

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards