A world of cuteness

Alla inlägg under juli 2013

Av Ichigo & Minto - 30 juli 2013 09:05

Gomenasai,att jag inte har bloggatr pa mer än en vecka...

Jag har ju  kom ju till min mormor i tidsdags och da har har vi typ gjort nott hela tiden...

bla varit vid en Saniro (hello kitty) butik   Köpte 2 saker där....Ska visa sen när jag kommer till svergie eller laddat min mobil...Var iaf en plånbok och ett pen-fodral...

Nu ska jag åka och bada snart! Det är jätte varmt idag....

Hörs!

 

Av Ichigo & Minto - 29 juli 2013 11:46

Kon'nichiwa!

Igår natt kom jag hem från Tärnaby.

Det blir typ fullt upp hela veckan, imorgon ska vi till Stockholm och hälsa på kompisar som nyss har flyttat dit 

och kanske åka till Grönalund.

Jag lyssnade nyss på The best song ever den var super bra!

Jag ska inte blogga så mycke mer nu för jag ska se på anime..

Matanee!

 



Av Ichigo & Minto - 20 juli 2013 14:57

Domo!

Sittter och lyssnar pü The best song ever och känner mej stolt för jag kan hela texten utantill!

Idag har jag börjat se pü InuYasha The Final act (Du har vunnit Mint...;)

Okej nu ska jag äta godis!

Image and video hosting by TinyPic

Av Ichigo & Minto - 20 juli 2013 11:09

Weeeehhiiiii (<---- creepy screming!)

One Directions nya song släpptes igor pü youtube!

Visst den har varit läkt en vecka men jag gillar inte att höra  läkta saker sü jag har väntat till den släpptes!

Musik videon och själva singeln (just nu finns bara den pü deras vevo..) släpps i övermorgon!

Längtar! 

Nu ska jag se pü del 3 av Love lab som kom ut igür!

Igür süg jag dessutom klart säsong 2 av Yuru Yuri! Som tur är sü kanske dom ska sända en tredje typ i sluet av üret eller nästa ür! Längtar...

,Matane!

Lyrics video av ett fan typ....

Av Ichigo & Minto - 20 juli 2013 08:29

Kon'nichiwa!

Idag så åker jag till Tärnaby i fjällen så jag kommer inte hinna blogga

så jag litar på Ichigo..

Matanee! /Minto

 

Av Ichigo & Minto - 18 juli 2013 15:23

Koon'nichiwa!

Är med min kusin pü hennes kompis landställe!

Har hittat en "10 frügor igen! Let's start!

1. Vad kallar du din katt? : Simon gubben eller Micki gubben! (beror pü vem jag pratar med!

2. Båt eller bil? : Kan inte välja

3. Gillar du ostkaka? : Chesshecake?

4. 1D eller JB? : 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D 1D x 1000000000

5. Vad håller du helst på med, naglar eller smink? : Naglar....

6. Manga eller Anime :Nej men jag tänker inte välja! Jag älskar büda!

7. Vad skriver du om mest på din blogg? : Kpop,Jpop,Manga,Anime och min vardag!

8. När blev du intresserad av Japan? : Typ i ettan (!) när jag börja läsa Tokyo mew mew och vika origami!

9. Barbie eller Hello Kitty? : Hello Ktty! D et lättaste valet jag tagit i dom här frügorna!

10. Chips eller ostbågar? : Osthjärstan :3 (Jag vet att det inte var ett altenativ men ost bügar o hjärtan...Skillnad?)

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 19:11

Ville bara säga att det blir inge mer uppdatering ikväll....

Nu simma sen anime..Ahoo

 

Av Ichigo & Minto - 17 juli 2013 11:14

Kon'nichiwa!

Har blivit medddlem pü en sida för otakus - the otaku.com

Heter NekoIchigoChan bara för att jag inte var mer kreativ.....Lyckliga den som kunde ta namnet Ichigo!

Men jag gjorde nügra "vem ar du i....." tester där!


Min resultat:


I k-on:

 


I sailor moon:

 


I lucky star:

 


Och I Tokyo Mew mew.

 


Jag fick dom resultat jag tycker jag själv är mest lik...Förutom Sailor Moon....Im not a cry baby  

Hehehe....Nu ska jag äta lunch!


Sayonara! //Ichigo/Konata/Yui/I Dont waana be Sailor Moon

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  &frac12; av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards