A world of cuteness

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Ichigo & Minto - 25 maj 2013 19:16

Någon som är sugen på månadens blogg?

Jag tänkte att vi skulle ha månadens blogg!

Gör så här:

1. Kommentera typ Jag är med! i det här inlägget.

2.Vänta tills den 1 juni och se om du blev vinnaren!


  


Lättare kan det inte vara!

Det du vinner är att synas i min blogg i en månad i menyavdelningen näst högst upp..

(Vår presentation kommer först!) Så skynda att kommentera!

Det kommer en påminelse senare nästa vecka!

Vinnaren koras 1 juni (om en vecka) senast kl 10.00



SAYONARA

 

random bild.....

Av Ichigo & Minto - 25 maj 2013 16:15

Kon'nichiwa!

I onsdags så beställde jag en hoodie från prinsessankawaii.se!

Det var inte den jag bloggade om för den var slut såld  

Men det blev en annan söt!

Jag kommer visa bilder när jag har fått den på typ Måndag eller Tisdag♥

Men just nu så gör jag inte mycket....Ska läsa lite Inu Yasha snart!

Är på bok 31 så har bara 11 böcker kvar! (För mej är det lite :P)

Sen tänkte jag börja på en "kort" (10 böcker) Serie!

Den heter Power!! och handlar om en tjej som kommer in på sitt drömgymnasium..På ett vilkor...

ATT HON LÅSSAS VARA KILLE!

Jag har läst halva ettan..Den var så bra att jag inte ville sluta läsa men jag fick lov att lämna boken på bibblan  



BYEE-NE//Ichigo 

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards