A world of cuteness

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

30 days of anime ( på en dag) del 1

Av Ichigo & Minto - 17 september 2013 19:25

Kon'nichiwa!

Är på bättre blogg-humör idag  Men har dåligt på insperation!


Det ända jag tänker på nu är manga,anime ramen och pocky.....


Där för gör jag en "30 frågor om anime - challenge!!"

Let's Start!

--------------  ------------------------------------------------  ---------------------------------------------  ------------------

 

Day 1 - Very first anime-- Tokyo mew mew!


Day 2 - Favorite anime You’ve watched so far --Ohh gud,svårt..... Typ akb0048 lucky star och yuru yuri ♥
Day 3 - Your anime crush -- Haru i  Free!
Day 4 - Anime you’re ashamed you enjoyed -- Ingen antar jag....
Day 5 - Anime character you feel you are most like (or wish you were)-- Konata i Lucky Star och Akarin i Yuru yuri samt Ichigo i tokyo mew mew ♥♥
Day 6 - Most annoying anime character -- Juli i brothers conflict!
Day 7 - Favorite anime couple -- HMMMM.....
Day 8 - Most epic scene ever -- Alla Konta scener in the world!
Day 9 - Saddest anime scene --När makoto dör i Kanom (2006)
Day 10 - Favorite fighter anime -- Kollar inte på sånt -.- men typ naruto... (fast jag har bara läst mangan xD)
Day 11 - Favorite mech series -- Akb00048 har väl lite sånt isig.
Day 12 - The anime you've rewatched the most -- Lucky Star...2 gånger
Day 13 - Cosplay of your a character you would cosplay as(or want to) -- Sakura i Naruto shippudden och Konata (som jag ska gör!)
Day 14 - current (or most recent) anime wallpaper Den hääär--->
Day 15 - Anime you want to see but haven't yet -- Kan inte välja bara en...men Naruto tror jag.
Day 16 - Favorite attack someone used in a anime -- Rasengan i Naruto
Day 17 - Favorite weapon or gear from an anime -- Strawberry belly :3
Day 18 - A picture of a scene from a filler episode you hated -- Whut??
Day 19 - A picture of any anime character in a swimsuit -- Min lilla Konata chan!
Day 20 - Favorite anime of characters attending high school --
Day 21 - Favorite goofy character from any anime --Mååånga
Day 22 - Favorite animal side kick, pet or summoning from any anime -- Kirara i AKB0048
Day 23 - Anime you think had the best, or most interesting art -- Guud så svårt,PASS
Day 24 - Favorite anime hero or heroine -- Svååårt....
Day 25 - Best anime villian -- 
Day 26 - Favorite anime opening theme song -- Lucky Stars
Day 27 - Favorite anime ending theme song - InuYasha ed 2
Day 28 - Favorite pokemon -- aPika Pika Pikatchu!
Day 29 - Favorite school uniform - Lucky star summer uniform (cosplayen kommer snart i brevlådan ♥)
Day 30 - An anime you wish never ended and just continued its -- Yuru Yuri,Oändligt med TOSHINO KYOKO!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ichigo & Minto - 16 juni 2015 22:41


Hello!   NI TRODDE ATT DET SKULLE TA TVÅ MÅNADER TILL ETT TILL INLÄGG MEN HÄR ÄR JAG!!      Hahahaha....Iallafall ni kanske undrar vad somhar hänt i mitt liv sen vi senast sågs? Vi kan ju börja med att jag äntligen har fyllt 13! Woop Woop! ...

Av Ichigo & Minto - 13 juni 2015 12:38


Hello!   Äntligen har iallafall jag sommarlov! Och så har dett faktiskt kommit lite sommar väder trots den tråkiga maj det har varit.... I år slutade jag 6:an, Vilket jag faktiskt tyckte vsr gansska sorgligt, Jag fick lov att säga hejdå till ...

Av Ichigo & Minto - 10 april 2015 13:27


Kon'nichiwa! (Längesen man skrev det xD) Har varit alldels för längesen jag skrev här....Jag menar senast var i december och Mintchoo som skrev! Jag längtar faktiskt efter att blogga men har svårt för att liksom "börja". Jag har faktiskt ändr...

Av Ichigo & Minto - 10 december 2014 19:30

Hejsan!   Förlåt att jag inte bloggat på ett år.. ... ( Byter ämne ) Idag hade jag o Ichoo en fhotoshot med kläderna vi            ska ha på japanloppisen.   Här är bilderna på mig:         YAh that's it! BYE!  ...

Av Ichigo & Minto - 10 december 2014 19:12

Hello Cuties!   Idag så hade jag och Mintshoo en liten photoshot nere i min pappas garage! Vi använde hans strakt lysande bygglampor som studiolights.... Vi fick till några snygga bilder, Men så klart mest flammsiga kort..Jag kunde inte ta po...

Vi som skriver här:

 

こにちわ

 

 

 

Vi är två, smått konstiga 13 åriga tjejer som kallas

 

Ichigo & Minto. Vi är helt galna i Japan och spenderar mycket tid till att kolla på anime och läsa Manga. Vi älskar även Jpop, favorit bandet är AKB48 och oshimenerna bla. Oshima Yuko och Takahashi Minami. Favorit animen är så klart Akb0048. Vi tar lektioner i Japanska språket som vi tycker är väldigt intressant.  ½ av oss klär sig även smått i Decora, en Japansk klädstil från Harajukus gator!

 

Vi hoppas du kommer trivas på vår blogg som för det mesta handlar om vår vardag och våra intressen!

 

またね

 

Vad ska vi skriva mer av?
 Anime&manga
 Jpop
 Vår vardag
 Inspo!
 Japanska klädstilar
 Jag gillar er blogg som den är just nu!
 Waaaatashi wa unicorn desu!
50 besvarade frågor

Sök i bloggen

   Följ oss på Tumblr.  Kontakta oss via mejl

We♥It

   

 

Senaste inlägg

Kategorier

Gäst boken

Översätt



Länkar

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards